lördag 16 april 2011

cykel + barnsits

Nu har jag hämtat ut min Crescent Glommen som är en cykel med inspiration från början av 1900-talet. Bruna detaljer, skinnsadel med mönster, flätad korg, dubbelstöd och så högt styre att man sitter helt upprätt. Jag älskar den! Jag trodde inte det fanns så sjukt bra rull.
Det var min kära sambo som tog mig till affären på min födelsedag och sa att jag skulle få en cykel i present ♥
Det blev även en barnsits och valet föll tillslut på en Sjösala, Byssan Deluxe. Snart bär det av på många mysiga utflykter men först måste jag hitta en cykelhjälm till Alice. Jag letade i stan men hittade ingen fin sådan. Jag vill att den ska vara enkel med inte allt för mycket tjoller. Och såklart grönt spänne. Det får bli en beställning på nätet istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar