onsdag 6 april 2011

EASTER

Efter gårdagens fantastiska sommarkänslor blir man så sugen på en mysig picknick i solen. Och så kommer det här snövädret!
Nyss var Elega Kök här och monterade upp nya dörrar till städskåpet i köket. Jag ville att de skulle höra ihop med övrig köksinredning. Så nu har vi samma dörrar som skåpluckor. Den här lägenheten har inga standardmått så därför fick det bli en måttbeställning. Jag kan lägga in en bild lite senare på det fina resultatet!
Just nu ligger Alice och sover och jag passar på att njuta av lugnet genom att välkomna påsken. De som känner mig vet hur mycket jag älskar att pynta inför högtider.
Videljung finns att köpa på Ica Maxi för 19:50 kr/bunt. Jag köpte två stycken!

Söta ägg i olika nyanser av vitt och rosa från Blomsterlandet. Åh vad jag längtar tills vi kan måla ägg tillsammans med Alice! Jag hoppas att hon kommer tycka om pyssel lika mycket som jag gör.

1 kommentar: