torsdag 23 juni 2011

back to norrland

Så där ja! Nu rullar bilen till norrland igen. Konserten får 10 av 10 möjliga. Minst. Hörde att det var 31 000 pers där, det kan man man kalla för drag! Jag tror varenda kotte sjöng med till My Hero. Vi har varit taggade till tusen och varvat alla deras skivor från avgång i Skellefteå - och gör det fortfarande, på högsta volym!

Vi gjorde nyss ett stopp på Ikea Uppsala vilket innebär att vi ligger några timmar minus i planeringen. Med tanke på vad som fick följa med hem kan jag nog säga att det är värt att komma hem först efter midnatt. Just nu saknar jag min prinsessa så mycket att det inte finns något annat som snurrar runt i mitt huvud. Hon har förresten namnsdag idag och har dagen till ära spottat ur sig sitt andra ord - som inte helt otippat blev vovve, djurälskare som hon är. Varje gång farmor och farfars hund springer förbi ropar hon glatt sitt nyfunna ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar